GERİYE SAYIM BAŞLADI….

ÇOK AZ KALDI…..ÇOK GÜZEL BİR SÜRPRİZLE KARŞINIZDA OLUCAM:))))
GELİYORUMMMM BEKLEYİNNNNNNNNNNN AZZZZ KALDI…….

22 Yanıt to “GERİYE SAYIM BAŞLADI….”

  1. NzlGl Says:

    Gönülcüğüm
    bu kadar merak ettikten sonra biz görürmüyüz bilemem:))))
    Çatlarız vallahi
    onun için hemen söyle:)))))

    Sevgiler canım , öptüm

  2. Betül KÖROĞLU Says:

    çok merak ettim yaaa ne acep:)

  3. derya Says:

    Canım sabırsızlandım bak:))Bekliyoruz öptüm…

  4. Gönülünce Lezzetler Says:

    Adoşkom hadi hayırlısı aklıma gelen bir şey var ama bakalım bekliyeceğiz tabi…Bizi habersiz bırakma…
    Sevgiler…

  5. NEŞELİ GÜNLER Says:

    çok bekletme şekerim:)

  6. serinmavi Says:

    çok merak ettim bak,nedir bu süprizzzz gönüllllllllllll

  7. sevil(birdemliksohbet) Says:

    bekliyoruz bakalım hemde çok büyük bir heyecanla acaba gönül bu sefer ne supriz yapacak bize…

  8. Anne ve kızları Says:

    Yorum yazmıyorum diye takip etmediğimi zannetme sevgi kelebeği,, pardon tombul kelebeğim (Melekler korusun dizisinde kapıcının karısına hitap şekli.. gaffurum misali kız…), sen hep takiptesin ..ne yapayım aramıyorsun sormuyorsun bende buradayken senin o hep gülen ve muzur yüzünü görür oluyorum Kocaman sevgiler ,yanaklarından öpüyorum…şükran ablan..merakla bekliyorum yenilikleri…

  9. feray Says:

    Canım benim meraktan çatlatma emi.
    Kocaman öpüyorum.
    Sevgiler..

  10. DENİZSEFASI Says:

    hadi merakta bırakma bizi, bekliyoruz

  11. Aylin Says:

    acaba nedir nedir

  12. SERAP Says:

    Gönül sessizligin sebebi bu muydu yoksa?
    Ayol cok merak ettim..
    Merakla bekliyoruzzzzzz.

  13. sarı mutfak-hande Says:

    neler oluyor orda niye benim haberim yok alcam ifadeni yarın
    öptüm canımcım

  14. Zeynep Says:

    bari bi ip ucu verseydin bacım ya:)
    neyle başlıyo mesela:)))yenir mi yenmez mi:))))
    insan tontiş olunca ilk bu soruyu soruyo demek:)))
    öpüyorum şekerimmmm merakta bırakma.

  15. ev perisi;) Says:

    Beklemekten kalmadı mecalimiz; sen gel tek budur ricalimiz;)

  16. Dilekkmutfakta Says:

    kesin yemekteyiz best off olacak veeeee sende tekrar yarışacaksın:))))öyle mi??? bekliyoruz bakalım ne çıkacak….

  17. иαℓαи Says:

    gönül hadi ama son 4 gün dedindi 🙂

  18. mutfaktakizaman Says:

    hadi bakalim cok merak ettim….

  19. Huriye Says:

    Gonulcum merhabalar canim, gorusmiyeli iyisindir insallah bende 6 aydir yoktum ama geri dondugum için sevindim,iyisindir insallah…opuyorum seni

  20. SOFRAM Says:

    Gönül'cüğüm daha fazla merakta bırakma bizi, hadi bekliyoruz…
    Sevgiler…

  21. Yaren Says:

    Ben tahmin ediyorum Gönülcüm emme velakin söylersem süpriz bozulur baabinda:) Sevgilerimi gönderiyorum yavru kusum. Süprizini aciklamani bekiyorum.Güzel bir hafta sonu diliyorum,öpüldün bebek:)

  22. SERAP Says:

    Gönül,Gönül,Gönül
    10,9,8,7,6,5,4,3,2,1………………! saya saya bir hal olduk
    hadi ama bir ipucu ver bari…..

Yorum bırakın