Archive for Ocak 2008

MUHTEŞEM TAVUK DOLMA

Ocak 31, 2008

Arkadaşlar olay bundan ibaretttt ne söylesem az kalır muhteşem oluyor çünkü hele davet masalarına çok yakışır..Sostaki bal ayrı bi tat katıyor ..Ölçüleri tam yapın ama sos malzemeleri 5 kalçaya çok geldi tabi pilavda öyle……Artıkım orasını kendiniz ayarlarsınız elinizin ayarı iyiyse…Hade bakalımmm kolay gelsin….

İç pilav tek başına bile zaten muhteşemdi….

Fırına girmemiş hali:)))

Kasaptan aldığım paket halindeki tavuk kalçaları açtırıp dövdürdüm.Önceden hazırlamış olduğum içpilavı ortalarına koyarak güzelce sardım açıkta kalan yerlerini kürdanla diktim.Sonra borcama dizdim.Bir çaybardağına yakın su koydum üstünü folyoyla sıkıca kapatıp 230 derece fırında 1 saat pişirdim.Piştikten sonra fırını kapattım,folyoyu çıkarıp önceden hazırladığım muhteşem fevkinde fevkinde olan sosu kalça dolmaların üzerine kaşıkla bolca koydum.Fırının ısısında tekrar 5 dk daha tuttum sosla birlikte.(fırın açık olmucak kendi ısısında) Sonra cumburlop mideye ehehehehe mmmmhhhhhhh tadı damağımda kaldıııı:))))

SOS :
2-3 domates (rendelenecek)

2 kaşık salça
1 çorba kaşığı tereyağ (ben koymadım)
1/2 çay bardağı zeytinyağ
tuz
2 diş sarımsak
pul biber
3 çorba kaşığı un
1 tatlı kaşığı bal
1su bardağı soğuk süt veya krema
YAPILIŞI:
Yağı ateşe koy unu ilave et biraz kavur hafif rengi dönsün ,rendelenmiş domatesi,salçayı,tuzu biberi ilave et,domates suyunu çekince ateşi söndür,sütü ilave et iyice karıştır,tekrar ocağa al balı kat koyulmasına yakın dövülmüş sarımsağı ilave et …İşte bu kadarrrr

İÇPİLAV:
Anlatmama gerek varmı bilmiyorum hepiniz biliyorsunuzdur.Kısaca anlatıyım.1 soğanı küp doğradım zeytinyağında dolmalık fıstıkla beraber çevirdim.Kavrulduktan sonra 1 kase pirinci ilave ettim.Biraz karıştırdıktan sonra kekik,nane,tane karabiber,(özellikle tane karabiber koyun muhteşemmm oluyor)tarçın,yenibahar,köri,tuz,1 küp şeker,kuşüzümü ilave edip karıştırdım.Knorr attım 1 kase su koydum ve kısık ateşte pişirdim …

AFİYETLER OLSUN…..

Yeavrılarım hiç yazacak halim yok hastayım midem deliniyor resmen sabah doktora gittim rennıe şurup verdi içtim şimdi ballı ılık su içiyorum arkadaşlarım çok iyi bakıyorlar bana sağolsunlar he bide elma getirdi bi ark onu yiyorum off midem resmen deliniyor çok yanıyor bulanıyor …ooffffff yaa arızaya bağlandım bu sabah ben hade hayırlısı ……..
Bu muhteşem lezzet tarif defterinden sevgili hhatice ablaya ait…Kendisine buradan teşekkür ediyorum tarif için tekrardan…

MUHALLEBİLİ ÇİKOLATA SOSLU KEK VE ÇATLAYAN KAYNANALAR:)))

Ocak 29, 2008
Bu muhteşem lezzeti olan muhallebili çikolata soslu kek tarifimi “Kaynana yaşa basmaz,asla altta kalmaz” Kaynanaları çatlatalım diyen Sevgili Arkadaşım Saliha’nın etkinliği için hazırladım… Salihacım kolaylıklar gelsin canım…Etkinlik ziyaretleri ve çatlayan kaynanaları çatlatan tarifleri görmek için buyrun Salihaya gidelim……
http://binbircesni.blogspot.com/
MALZEMELER :

KEKİ İÇİN:
2 yumurta
1 kabartam tozu
1 çay kaşığı tarçın
1.5 su bardağı toz şeker
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı rendelenmiş havuç
4 su bardağı un
1 bardak süt

Yumurtayı şekerle iyice çırp.Kabartma tozu ve un hariç diğer malzemeleride ilave edip tekrar mikserle çırp.Kabartma tozu ve unu ekleyip tahta kaşıkla karıştırıyoruz ve yağlanmış kalıba döküp 160 derece ısıda pişiriyoruz.

MUHALLEBİ:
1 kg.süt
1 su bardağı toz şeker
3 kaşık un
50 gr.margarin
1 paket vanilya
1 yumurta

Bütün malzemeyi karıştırarak pişirin.

Kek pişip soğuduktan sonra iyice parçalayın (un ufak olsun) Ilıyan muhallebiyi ilave edip hepsini iyice karıştırın.Yuvarlak bir kaba yağlı kağıt serin içine karışımı döküp yağlı kağıdı üzerine örterek buzdolabında 1 gece bekletin.(streçfilm de olabilir)

ÇİKOLATA SOSU:
Piyale çikolata sosu

Piyale çikolata sosunu üzerinde yazılı tarife göre hazırlayın.Soğumasını bekleyin.

Dolaptan çıkardığınız kekin yağlı kağıdını çıkarıp servis tabağına alarak üzerine çikolata sosunu dökün.Tekrar buzdolabına koyun.Çikolata sosu donunca servis yaparken hindistan cevizi ile süsleyin…

FIRINDA MENEMEN

Ocak 28, 2008
Yeavrılarım parnakları yedirten muhteşem menemen tarifim.Yanına bir fincan çay ve taze ekmek mmmmm:)

Ölçü vermiyorum kişi sayısına göre ayarlayabilirsiniz.

MALZEMELER:

Domates
Biber
Sucuk
Zeytinyağı
Yumurta
tuz karabiber pulbiber az kekik
Kaşar rendesi

YAPILIŞI:
Yağda ince doğranmış biberleri ve küp doğranmış sucukları pişiriyoruz.Daha sonra kabuğu soyulmuş ve küp doğranmış domatesleri ilave edip,domatesler eriyene kadar pişiriyoruz.içerisine yumurtaları kırıp bir kez çevirip baharatlarını koyup borcama alıyoruz üzerine kaşar rendeliyoruz.
Fırında 180 derece ısıda kaşarlar eriyinceye kadar durduruyoruz.Kaşarlar eridiğinde yumurtalarda pişmiş oluyor.

AFİYET OLSUN.

Çokkk uykum var yaaaaaaaa saati 10 dakika erteleye erteleye işe tam 1 saat geç kaldım:))Neden biliyormusunuzzzz blogger aleminin gece bekçileri gibi 12den sonra msnde yine aynı kadro gepçemmmm,asülüm gelünümüz nilayım,ve rapınselimle sohbete başladık saat 01.30 gibi çıktık ve ben yattıktan sonrada yarım saat kendimce durum değerlendirmesi yapıp tavanı izleyerek pişmiş kelle gibi sırıtarak uyudum…uykumu alamadım tabe…ehehehehe bana mail atıyorsunuz yeavrılarım msn adreslerinizi yazın eklerim ama genelde gece buluşuyossss sonra bu yüzden adliye koridorlarında boşanma patlaması yaşamayın ahahahaha benden söylemesi:)))) isteyen herkese gönlümüzde kapımızda açık tabiki adresinizi verirseniz onaylamadan ekleriz listemize…rapınselimde bu hafta sanırım büyük buluşmayı gerçekleştiricek..eheheh evde yatıyor tabi şu an gelsin yazar kanımca:)) Hade bakalım hepinizi öpüyorum güzel bir hafta geçirmenizi diliyorum…Geçen haftayı çılgın kızlarla buluşup noktalamıştık bu haftaya hırsız dolandırıcı mal beyinli biriyle başladık bakalım hayırlısı…….Hade lilililililililil yar haydi lililililililili yar……bu şarkıyı asül gelünümüz nilaycinislüye ithaf ediyorum ahahahaha…kendisi msn sohbetine bu şarkıyla girip bu şarkıyla çıkıyor ahahahahah:)))) Çalışan hanımlara iyi çalışmalar.Ev hanımlarına iyi yan gelip yatmalar ahahahah yada ev işleriyle uğraşmakta kolaylıklar diliyorum…Sevgilerrr Saygılarrrrr……..

HIRSIZ VARRRRRRR

Ocak 27, 2008
http://petarinmutfagi.blogcu.com/4538199/hindistancevizli sebzeli makarnammm
http://petarinmutfagi.blogcu.com/4538027/sütlü mantar çorbası bu tarifler bana ait …utanmıyormusun be aylakkk benim bloğumdan tarif çalmayaaaaa hırsızlık düşüneceğine sıkıyosa sende yap kendi tariflerini koy sitene …..herkesin tariflerini çalarak site yapılmaz..bunun ne kadar adice olduğunu ana baban öğretmedimi sana…sanalda hırsızlık yapıyorsun kimbilir gerçek hayattaaa ne hırsızlıklar yapıyorsundur…söylesene markete gidincede montunun içine çantanamı atıyorsun çaldıklarını……bana haber veren arkadaşlarıma çok teşekkür ederim yoksa görmezdimmm senin gibi bi hırsızı..hayırdırrrr reytıng almak için hırsızlığamı başvurdun …kimbilir reel yaşantındada popüler olmak için neler yapıyorsundur yazık sana yazıkkkkk…….tiksiniyorum senin gibi insanlardan emeğe saygısızlık yapanlardan……sanada seni yetiştiren aileyede YAZIKLAR OLSUNNNNN…..
(günlerden Pazartesi) HIRSIZ KİŞİ BENİM İKİ TARİFİMİDE NEYSEKİ SİLMİŞ ….BU YAZIYI BURDAN KALDIRMIYORUM BENCE SİZDE BAKIN BELKİ SİZİNDE VARDIR O DOLANDIRICININ ÇALDIKLARININ ARASINDA……

AHAHAHAHAHA ÇILGINLAR BULUŞTUUU EEEEE NELER Mİ OLDU???

Ocak 27, 2008

Yeavrılarım kim bu kafasızlar demeyin kafa resmimiz yok çünkü sanal alemde kendümüzü göstermeye lüzum yok ahahaha yemeklere bakın yemeklereeeeeee gepçemin dediği gibi beni termal eşofman bile kurtaramaz termal kaplıcaları anca kurtarır ahahahahaahahahah……

Ahhhh benim güzel sihürlü gepçemmmmmm Allah seni nazarlardan korusun yeşil gözlü afroditim benim……..


Rapınselimmmmmmm baaa bak sana ne dicem ama ritmiyle oku hemi:))) saçlarunu dağutursunnnn rüzgarlara bıraursunnnn sen sevmeye yakuşursunnnnn seni sevmeyen ölsünnnn ölsünnn seni sevmeyen gebersin ahahahahaahah….


Heyyy Allahını sevem senin ahahahahaha nilayım asülüm…hele bakun şu asüllüğeeeeee resim çekmedeyi edaya ahahahahaha bizbirimize doyamaduk her halümüzle çektük karşuluklu olaraktan ahahahahahahaha….


Bu bu nedür buuu??????ahahahahaha gepçeminnnnnn çorapları ahahahahahahahah…….bana özel giymüştüdeeee yeavrım
…ben saaa parnak araları olan çızıklı çoraplardanda almazmıuyumm ahahahahah…….

Yeavrılarımmmm rapınselle ben ne zamandır bu gepçeyle asül gelünümüz nilaya diorsuk buluşalım de hade kalk hade derkennnnnn aniden msnde dürttük birbirimizi hade kalkın burda konuşana kadar buluşalım dedikkkkkkk….eeee ben avrupada onnar anadoluda bi ogs bile yokkkkkk annnıyormusunnnn hade gülümseeeeee dedükkkk düştük yollaraaa asül gelünümüz nilayım annattı baaaa 2.köprüden nasuu geçeceğümü …valla öle bi tarif etttükü sanki parnağımla koymuş gibi buldum ilk buluşma yerine ehehehe 5 dakika geçmeden geldiler bende takuldum peşlerine takip ettim esas yere esas kızla buluşmaya gettük ahahahahahahaah…arkadan tamponlaruna bi öpücük gondurcağdım emmeeeee kıyamadum …neyseeeee rapınselimmmmm bizi karşıladı yine her zamanki şirinliğiyle:))))heeeee arabaları parkettükkkk gepçemle benim ilk selamlaşmamız camdan cama dil çıkararak oldu ahahaha goca kadınlar yaptıklarımıza bakın hele…..neyseeeee gittik mekana girdikkk anaaaa baktuk kimse yokkkk rapınsel kapamış bize derkennn dolmaya başladu ahahahaha aşıklar sevgililer geldi ama geldiklerine pişman olmuşlardırrrr bizim kahkahalarımızla heç romantik ortam yakalayamadılar ahahahaahahah ..hem biz varken mümkünmü ayolll:))))hayatlarının hatasını yapmışlar o mekanı seçmekle ahahahahahah…….anlatmamla ne kadar anlarsınız bilemem amaaaaa anlatılmaz yaşanılır ahahahah..okadar güzel geçtiki sanki aileden biriyle kucaklaşur gibi yürekten kucaklaştuk ben sevmem zaten yalandan parnak ucuyla tokalaşıp öpüşeni…..gepçemmmm sihürlü gepçemmmm okadar hayat dolu okadar sıcak okadar neşeliki annatamam…Allah bu neşeni bir ömür daim etsün erhan enüştemüzleeeee…enüştem benüm yaa nasulda izin verdide buluştuk….heeeee ulu ablamızda sağolsun sareye baktı ama biz sareyide istiyoruz bidahaki sefere…..ahahahaah o kadar çok eğlendik keyif aldukki gözümüz kimseyü görmedü asülüm nilayım teo enüştemüzün ela gözlüsü varya muhabbete bi dalmış efeciğe yemek yedirio güya çocuk yarım saat ağzı açık bekliyyy rapım dioki çocuğa yemek versene ahahahahaahahahah:)))9 hatta sona kırmızı saçlı bi hatun geldi efecik getti arabalarıyla kırmızı ablayla oynadu ahahahahahahaha kadun kendü kızını üst kata bırakmış efecikle oynamayı tercüh etti anacım var bizde bi çekim kuvvetiii bebelerimizde bile var ahahahahaha heleee portlek göslü bi kıss çocuğu geldi efecik bi arada ona sardu ahahahahaahahahahah………başkaaa nolduuuuuu bakımmm….mmmmmmmm:)))))rapınselim bana zayıflamışsın dedi ahahahahaha zayıflıyorum vallaaaa dimi kııı gepçemmmmm……..yeavrılarım masaya oturduk bişi yesekmi yemesekmi falan olduk sona dayanamaduk yemekleri söyledik gepçem varya gepçemmmmm sildi süpürdü yemek yerken koptu adeta bizden nefes almadan yedü valla ahahahahaahaha çok acukmuş yeavrım kıyamam saaaa:)))) hep güldük ama ne gülmek…yan masadan malmal bakıordu bize bi kadın neye gülüos die annatsak annamazki çünkü yokki nkomik bişe eheheheheheeheh……..ama biz gülüozz önemli olan bu muhabbeti yakalayıp kasmadan gerilmeden baymadan muhabbet etmek keyiflenmek eğlenmek dimi ama……biz bunu yakaladık gepçemide rapınselimide asül gelünüm nilayımıda tatlımı tatlı şirinmi şirin efeciğimizde görmediğimiz saremizide çokkk ama çokkkk seviyorum…dilerim bu dostluk ebediyyen devam eder……..blogger alemine katıldığımdan dolayı çok mutluyum iyiki böle bi imkan olmuşta blogspotcu olmuşuzzzz bu muhteşem birlikteliği yakalamışız…….

yeavrılarım dediğim gibi yazdıkça yazılar anlattıkça anlatılır ama yaşamadan hiç bişi anlaşılmaz…..gepçem nilayım ve rapınselim çokkkk teşekkür ederim muhteşem bir gün geçirdim..sizi çok seviyorum…

şimdi okuyan herkessss kırkbinkere maşallah desin yoksaaa yemeklerinizi yakar ocaklarınızı batırırım ona göre haaaaaaa:))))))) hadeee bakalım iyi pazarlarrrr……

ÇİN SALATASI VE HAŞHAŞLI ÇÖREK

Ocak 25, 2008
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 11
http://hobievigardenya70.blogspot.com/ tarafından hazırlanmış davet edülmüşük eee napalım arkadaşımızı kırmayalım..buyrun bakalım:)))
MALZEMELER:
Pirinç
Yeşil Soğan
Dereotu
Konserve Mısır
Kornişon Turşu
Havuç
Zeytinyağı

YAPILIŞI:
Pirinci yıkayıp kaynar suda bekletiyoruz.Zeytinyağı ile hafif diri kalacak şekilde normal pilav gibi pişiriyoruz.
Diğer tarafta Yeşil soğanı,dereotunu ve havucu minik minik doğruyoruz.
Bütün malzemeleri harmanlayıp,tuzunu ayarlayıp servis tabağına alıyoruz..
Afiyetle yiyoruz:))

(Ben bu salataya bazen haşlanıp küp doğranmış tavukta ekliyorum)

HAŞHAŞLI ÇÖREK


MALZEMELER:
1/2 subardağı sıvıyağ
1 adet yaşmaya
2 subardağı süt (ılık)
1 tatlı kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
Un (yaklaşık 2 subardağı)
ARASINA:
Kavrulmuş haşhaş ve eritilmiş tereyağı

YAPILIŞI:
Yoğurma kabımıza şeker ve mayayı bir bardak içinde koyup ezerek karıştırıyoruz 3 dakika bekleyip diğer malzemelerle karıştırıp hamur yapıyoruz.Yaptığımız hamuru üzerine örterek yarım saat mayalanmasını bekliyoruz.Daha sonra hamuru 6 eşit parçaya bölüyoruz her birini açabildiğimiz kadar merdaneyle açıyoruz.aralarına eritilmiş tereyağı ve haşhaş yayıyoruz (her kata) 6 kat olunca en üste bişey sürmeden merdaneyle aç bayağ büyük oluyor.Daha sonra iki parmak genişliğinde uzun şeritler kes.Sonra onlarıda ortadan üçe kes her bir parçayı kendi etrafında döndürerek yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine diziyoruz ve üzerine yumurta sarısı sürerek 200 derece ısılı fırında üzeri kızarıncaya kadar pişiriyoruz.

OHHHH şinanayda şinanay hopa şinanayyyyy……..:)))

Heeee bana bakınn demeyin yinemi yaptın yedin deyü bunnar arşivdeki tariflerim daha önceden yapılmış kalorisi yağları vücuda girmiş bünyeyi kaplamış şimdi eritilmeye çalışılıyor:)))
Bugün Cumaaaaaa yarın evdeyim çok şükür…ver elini indirime girmiş alışveriş merkezleri:)))) şimdi siyah deri bir çizme alıp biraz giyip seneye hazır halde kaldırmak ne güsel olur dimi:)) valla alışveriş yapmak benim tutkum sanki ehehehehe bazen giderim hiç bişi beğenmeden almadan gelirim bazende çifter çifter görmemişler gibi alırım….neyse merak ettiğiniz termal sauna şortumdan bahsediyim size….giyiyorum her akşam ama hafta sonu giymemiştim…inanınki cildim bile değişti pürüzsüz yumuşacık oluor…selülitler azaldı..ve vücudum resmen sıkılaşıyor ..ya nasıl sıkılaşmasın kazulet bişi kalın giyince robot gibi oluorum ama napalım değer…yemeklerimide azalttım ama özellikle akşam yemeklerini çok aza indirdim…ara sıra msnde gepçe rapırsel ve asülümüz nilayımızla,yarenim ve annaması kuvvetli salihamızla ahahaha (mıçıcak ağzuma) konuşurken prıngles falan atıyorum ağzıma napıyım boş gitmiyor muhabbet ehehehehe bu aralar konuşamıyoz…ama belki bu akşam tavan yaparız muhabbette eheheheh akşam çayınızı kahvenizi alın gelin ahahahahaha….sabahlaruk belkü:)))) artık o kocası şifre koyan arkadaşa bu kez kocası ne yapar bilemem valla ahahahahahahahahahahahahaha …….hade ben yine cozuttummm biraz çalışayımmm ahahahahah zaten gepçe bana ikide bi salla başını al maaşını deyip duruo dünde kameradan görmüş telefon manıağı yaptılar seni dio…aaa çalışıyosss heralde yaaaaa:))))hade hepücüğnüze çokkkk güzel bol alışverişli bir haftasonu geçirmenizi diliyorum…..Öpüyorum yeavrılarımmmmm SEVGÜLERÜMLE KALUN …….

BADEMLİ SUSAMLI AY KURABİYE VEEE KADIN OLMAK:))

Ocak 23, 2008

İnanılmaz güzel bir kurabiyeee… ağızda dağılan içindeki susamların ve bademlerin nefisliği ile son derece mükemmel bir lezzet… hiç abartmıyorum yeme yanında yat die boşa dememişler aynen öyle buda işte:))

MALZEMELER :
1 margarin
1 kabartma tozu
1 yumurta
1/2 çay bardağı sıvıyağ
1/2 çay bardağı kavrulmuş susam
1 su bardağı pudra şekeri
1/2 subardağı kavrulmuş çekilmiş badem

YAPILIŞI :
Yumurta, margarin, sıvıyağı karıştırın.Kabartma tozu,susam ve bademi ilave et karıştır aldığı kadar un ekle ve iyice yoğur.
Düz bir zeminde hamuru merdaneyle yassılaştır çok ince olmasın.Su bardağı ile yuvarlak kes bir yandanda çay bardağı ile kesip ay şekli ver.
160 derecede pişir.Fırından çıkarıp ılınınca pudra şekerine bula.

Yeavrılarım bu yazıyı çok beğendim bi arkadaşım mailime yollamış bende sizinle paylaşayım dedim….Hakikaten hepside hemen hemen hepimizin bi çoğunu yaptığı şeyler ..sizcede öyle değilmi??

ANNEMİ NEDEN Mİ SEVİYORUM?

Akşam annemle babam televizyon seyrediyorlardı. Annem, ‘Geç oldu,’dedi, ‘zaten yorgunum, ben yatıyorum.’ Dedi
Annem kalktý, mutfağa gitti. Çerez-meyve tabaklarını çalkaladı kaldırdı. Sabaha hazır olsun diye çaydanlığı doldurdu, demliğe çaykoydu. şekerliğe baktı, dibinde az kalmış, üstüne ekledi. Kahvaltı için buzluktan ekmek çıkardı, akşam yemeği için çözülsün diye de eti aşağıya koydu. Kahvaltı masasını hazırlamak için masanın üstündekileri topladı. Telefonu şarja koydu, telefon defterini kapatıp yerine koydu. Sonra çamaşır makinesinden ıslak çamaşırları çıkarıp astı ve makineyi tekrar doldurdu. Banyodaki çöp sepetini boşalttı. Islak bir havluyu kurusun diye duş perdesinin borusuna astı. Bir gömlek ütüledi, kopukdüğmesini dikti. Çiçekleri suladı.
Esneyerek gerindi ve yatak odasının yolunu tuttu. Çalışma masasının yanından geçerken durdu, öğretmene tezkere yazdı, okul gezisi için para sayıp ayırdı, eğildi, sandalyenin altına girmiş ders kitabını aldı, masanın üstüne koydu. Kek tarifleri defterini çıkardı,arkadaşına söz verdiği tarifi bir kağıda yazdı, çantasına koydu.Bakkaldan alınacakları not etti, notu da çantasına koydu.
Sonra gitti, 3’ü 1 arada temizleme losyonuyla yüzünü yıkadı, dişlerini fırçaladı. Gece kremini ve kırışık önleyici nemlendiricisini sürdü.Tırnaklarına baktı, törpüledi. İçeriden ‘sen yatmaya gitmemiş miydin ‘ diye seslenen babama ‘şimdi gidiyorum’ deyip köpeğin su kabını doldurdu. Kapıları pencereleri kontrol etti, holdeki lambayı yaktı.Kardeşimin odasına gitti, oğlan uyumuş, lambasını söndürdü, bilgisayarını kapattı, gömleğini astı, yerdeki kirli çorapları toplayıp sepete attı. Bana geldi,’haydi yat artık, biraz da yarın çalışıýorsun,’ dedi.
Kendi odasına gitti, saati kurdu, ertesi gün giyeceklerini hazırladı. 6 maddelik acil işler listesine 3 madde daha ekledi. Kendi kendine iyi geceler diledi, hayallerinin gerçekleştiğini gözünün önüne getirdi.İşte o sırada babam televizyonu kapattı, ortaya öylece bir ‘ben yatıyorum’ dedi ve gitti yattı.Sizce bu işte bir gariplik yok mu? Kadınların neden daha uzun yaşadığını merak etmiyor musunuz? ÇÜNKÜ BİZİM YAPIMIZ UZUN ÇEKİŞLİ (ve işimizi bitirmeden öyle çabuk çabuk ölemeyiz)! Şimdi bu yazıyı tanıdığınız olağanüstü kadınlara gönderin ve emin olun, hepsi bayılacaktır. (Beylere de gönderebilirsiniz) SONRA DA ARTIK YATIN…..

BALUĞUN KEYFÜNE VARALUMM:))

Ocak 23, 2008
ZEYTİNYAĞLI ENGİNAR

Zeytinyağında piyazlık doğranan soğanı kavurdum ve ardından un ekledim bir kaşık.Karıştırdıktan sonra hazır aldığım garnitürü ekledim (yıkayıp süzdükten sonra) biraz su ekledim limon sıktım şeker ve tuzunu attım..Enganarları tersinden kapatarak tencerenin kapağını kapattım pişirdim..1 saat kapağını açmadan beklettim..Enginarları çevirip borcama aldım içinin sebzelerini doldurdum..buzdlabında biraz b.ekletip soğuduktan sonra servis yaptım….

KOKUŞ CACIKLAR
Birçok arkadaşımın sitesinde gördükten sonra herzaman yaptığım cacığı biberlerin içine yerleştirdim…


POŞETTE ÇİPURA

Balıkları yıkadım kuruladım ….Patatesi soydum doğradım,Soğanı soydum halka halka doğradım,minik domatesleri ortadan ikiye böldüm,çarliston biber doğradım varsa kırmızıda doğrayabilirsiniz,tuz karabiber ve doğranmış limonla harmanladım..fırın poşetine balıklarla birlikte karıştırarak yerleştirdim…Poşetin ağzını sıkıca kapatıp bi kaç yerinden delik açıp 200 derece fırında pişirdim….

Yeavrılarım bu kadar tarifte ne demeyin balığı sevgülü aylin için koydum …iki gündür hade hade lilililili deyip duruordu dünde koymayı unuttum yorum yazmış allah cezanı viricek al sana balukkk:)))Ya bu balık çok lezzetli poşetleyip fırına girmeden resimledim amma velakin pişince kokusuna dayanamayıp hemen yedim ..Resmini çektimmi tabiki hayır unutmuşum…eheheheh neyse bununla idare edin hiç çekmesem dahamı iyi olacaktı…Neyseee bugün pantolonumun içine blüzümü koyup kemerimi taktım ahahahah e ne var bunda demeyin çünkü dikkat edin blüz pantolonun içindeee bu ne demek gönül inceliyorrr….yoksa blüz kemerin üstünde kalırdı..ayyy neyse böle annatıorum sona kendü kendüme nazarım değiyo…arkadaşlarım yeavrılarım candaşlarım termal sauna kurdeşenli tuz göllü şorttan ben çok memnunum valla sıktırıyoda sıktırıyo..hem recümm yaparken vücut kendini bırakıyor ne yapıyoruz termal saunayla sıkıştırıyoruz….ahahaha ya bişi sorcam size sizdede varmı yoksa bu manyaklık sadece bendemi mevcut :))kesin bendedir ama işyerinden bi arkadaşımdada varmış aynu manyaklıktan kesin sizdede vardır…şimdi yatıyorum ya yatakta ..yorgandan ayağım çıkınca korku giriyor huylanıyorum hemen çekiyorum niyeee bilin bakalım ..ya biri gelirde o ayağımı görüp çekerse deyü eheheheh sanki biri gelse yorganı açamıcak illa ayağımın çıkmasını beklicek ahahahah…bide bide bideee altı açık olan dolap yatak koltuk kanepelerde ayağımı yere koyamam hemen çekerim ahahahaha ya ordanda bi el uzanırda çekerse die…sanırım çok film izlemişim bu konuyla ilgili:)) var valla var bende bi anormallik:))) akşam yine biraz bizim kırık arkadaşlarla msnde yazıştık yine gülmekten geberdük altımıza ettik…o gepçe varya o gepçeeeeee ay bi afet sihürlü değil standup gepçe okadar çok güldürüyor ve gülüyorki ehehehehehe…bu yazıdan sonra bana ne yapar bilemem gayrı…haaa kocası pc ye şifre koyan arkadaştanda hala haber alınamadı hükümsüzdür:)))) rapınselimde bugün kafesine götürmek için bişiler yapacaktı artık yaptımı bugün öğreniriz….neyse ben fazla konuşmayım gepçe dicek yine az konuş deyü:))) zaten ne kaldıki yşine herşeyi annattım size..hade öpüyorum hepücüğnüzü…SEVGİLERRRR SAYGILARRRRRRR

BEZE

Ocak 22, 2008
Yapılışı çok ama çok basit 2 yumurta akı 2 Türk kahvesi fincanı şeker mikserde iyice çırpılır koyulaşana kadar 10 dakika falan sürüyor çırpma işlemi ..Tepsiye pasta şiringası ile sıkıyoruz ve 150 derece ısıda 50 dk pişiriyoruz..Süreyi fırınınıza göre ayarlarsınız…(kesinlikle üşenmeyip 15 20 dakika mikserle çırpın çok koyulaşsın yoksa yayılır gider)

Yeavrılarım uzun zamandır termal sauna şortumdan bahsetmedim…aslında hafta sonu giymedim…ama 69 da kaldı kilom ve sanırım duraklama dönemini yaşıyor vücudum….Neyse dün akşam tekrar giydim…şimdi baskül 69 ama ben zayıfladığımı hissediyorum yada sıkılaştığımı hissediyorum…şöyleki 42 beden pantolonlarım artık çok bol geliyor 40 beden pantolonlarımda artık bol gelmeye başladı diyebilirim…..sırada ne var 38 …hayırlısıyla tabi…..şortumu dün akşam giymeye tekrar başladım …..ama spor yapmam şart…üşendiğimden bi başlayamadımki off yaaaa….

neyseee ben size geçtiğimiz Cuma akşamından bahsetmedim ahahah hala gülüyorum..şimdi biz msn canavarları pastacı rapınselim*sihürlü gepçem feyzammm*onun gelini kıtchen asül gelün nilayyyyy ile kikir kikir muhabbet ederken bi baktım binbirçeşni saliha ve canım yarenim geldü eheheh…bizim msn konferans salonu bayağğ genişledi..herkes bişi yazdığı için kimse kimseden pek bişe annayamadı laylaylom sürüp gitti….2ye falan geliyordu sanırım msn den ayrılıp gittiğimizde eheheheh…Çok eğlendik çok güldük gülmekten altımıza etmedüğümüz kalduuu ahahahah sonaaaaaaaaa annatıyımmıııı (biliyorum benü kesecekler eheheh) içimizden biri ismi lazum değül söylersem gebertir benü 15 gündür görmediği kocasının o akşam eve yeni gelmesine rağmen adamı bırakıp sanki biz kaçıyos gibi bize msn de çene yetiştirdi…de get dedikçe gitmediiii)))) sonra ertesi gün ben bu malum arkadaşımı aradım ahahahah kocası evdeki pc lere şifre koymuş öldüm geberdim gülmekten 20 dk telde konuştuysak 15 dakikası gülmekle geçti….ahahahah neyse ne yapıp edip saatler sonra şifreyi almış ama birdaha kendüsünden haber alunamadu:))))))bakalum ne vaküt yaşam belirtisi verecek..:)))) neyseeee hakikaten bu bloglar sayesinde dostluklarımız gelişiyor….ah bide yüzyüze görüşebilsek ne güsel olurdu…neyse oda olacak inşallah….rapınselimin kafede bi buluşalımda devamı gelür kanumca:)) Hadee bakalım şimdilik bu kadar biraz koltukta yan gelip yatmanın keyfine varayım ben……Hepücüğnüzü öpüyorum……veeeee bana yazdığınız sıcacık yorumlarınız içinde çokkkk teşekkür ediyorum….Hadeee kalın sağlıcakla……SEVGİLERİMLE

POŞETTE TAVUK

Ocak 21, 2008

Şİmdiiiiiii bu tavuğu ablam aldııııııı bıçakla bikaç yerinde deldüüüü sonra delüklere sarmısakları yerleştirdi …..

kalan samısakları 5-6 tane tavuğun içine attı…..

ehehehehehehe ardından tavuğun şeysinden:)))) patatesleride deptiiiiiii……

sonra koydu poşete 2 -3 patateste poşete koydu kapattı ağzını verdi fırınaaaa….Okadar lezzetli bir yemek oluyorki tavsiye ederim….
Yeavrımolarım öncelikle herkese iyi haftalar diliyorum…
Aslında bugün bişi yazasım yok..çünkü dengesizin biri bana yorum yazmış aslında yorumlar kısmında o kişiye cevap yazdım ama buradanda yazmak istedim…Benim bloğuma girdiğinde zati muhterem sıkılıyormuş yazdıklarımdan ve türkçeyi yanlış kullandığımı mahvettiğimi bunu alışkanlık haline getirdiğimi söylemiş….Tavuğa tavık denmeyeceğini senden öğrenecek değilim…Be budala madem sıkılıyorsun benim bloğumda ne işin var neden vakit ayırıpta yazılarımı okuyorsun ….neden bana isimsiz yorum bırakıyorsun…..medeniyetsiz cesaretsizsinnnn…kim isen adam gibi açıklasana kendini sıkar dimi nerde sende o yürek….Türkçeyi nasıl kullanacağımı senden öğrenecek hiç değilim….Burada istediğim gibi yazar istediğim gibi eğlenirim …sana kusura bakma ama ………. düşer…..Anladın sanırım ne demek istediğimi….Birdaha benim bloğuma uğrama hadi bakalım sil sık kullanılanlardan benim bloğumu …yok ama sen yine merak edip gelirsin…Kıskandığını bu kadar belli etmeseydin keşke….Ayrıca sana silah dayamadım illa gel benim yazılarımı oku die….Birdaha bana yorum yazma…ve yazılarımı okuma ve tariflerimi yapma benim tariflerimi yaparsan HARAM olsun…..Anladınmı hadi uza artık bu blogdan……..